The weekend

publicerad den 2011-08-22 kl 11:34:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag vaknade före halv nio imorse, helt av mig själv! Utan att jag hade ställt klockan! Det känns stenbra! Jag gillar inte att sova länge, men samtidigt ville jag inte ställa klockan för jag kände mig så trött igår. Okej, jag ska byta ämne. 

Helgen var jättetrevlig! Kräftskivan i lördags var väldigt lyckad, även fast vi fick sitta inne och solen bestämde sig för att komma fram när vi ville ha mörker, haha. Men jag var som sagt riktigt trött igår. Det hindrade mig dock inte från att träffa tjejorna igårkväll! Vi köpte med oss pizza och hade picknick på en gräsplan vid våran gamla skola. Supermysigt! Sedan gick vi tillsammans ända hem till min gata. Tur att vi syns igen imorgon, för då börjar kören igen. Jag är helt överlycklig över att jag hinner gå på en körövning innan jag åker! 

Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag börjar känna nervositeten i magen, vilket inte är så kul. Jag mår alltid illa när jag är nervös. Men jag ska nog överleva. 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback