1 december

publicerad den 2011-12-01 kl 11:57:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag överlevde träningen igår! Jag hann dock inte träna länge alls för jag var tvungen att gå tillbaka och tvätta. Jag hade inga rena kläder kvar! Världens bästa ursäkt, haha. Men det kändes sjukt gött efteråt. Trots det kommer jag inte att köpa gymkort nu. Det kostade 315 kr i månaden! Och nu är det ju snart jullov och jag kan inte betala för något som jag inte kommer utnyttja på 3 veckor. No can do!

Idag mår jag i alla fall bra! Om man bortser från att jag blödde väldigt mycket näsblod imorse. Utan att jag ens rörde näsan. Det brukar betyda att något är fel. Men jag har sovit mycket dom senaste nätterna, så jag vet inte vad det kan vara. Men men, det fixar sig. Jag fick ju öppna första luckan på min chokladkalender idag! Och ikväll ska vi titta på julkalendern plus lyssna på en julkonsert. Det kommer bli myyyys! 

Snart är det lunch och livet känns bra nu!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback