I wanna go home for Christmas

publicerad den 2011-12-18 kl 11:31:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Jag börjar tröttna på att bo på internat. Det ska bli så skönt att komma hem på tisdag och slippa alla som inte diskar efter sig, alla som tar andras mat från kylskåpet, alla som tar mina glas, bestick och tallrikar. Nejmen vänta nu, jag har ju en där hemma för det också! Min bror! Haha.. Han snor dock inte bestick.. Nu är det någon okänd snubbe som ligger och sover i soffan i allrummet. Inte okej. Jag som ville ha frukost. Jag är huuungrig!

Vi hade en riktig mysdag igår. Jag, Sandie & Fredric satt inne på mitt rum och tittade på film. Först Priest och sedan Tarzan! Vi la in en madrass på golvet och hade pyjamasparty, haha. Elleeeer? Men det var mysigt i alla fall!

Idag har jag inga planer, som vanligt. Möjligtvis läsa ut boken som jag håller på att läsa. Det är min plan, haha. Hoppas ni får en fin fjärde advent!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback