I'm home for Christmas!

publicerad den 2011-12-21 kl 21:36:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej alla söta och underbara!

Jag är nu hemma i Tyresö igen. Som vanligt blir jag väldigt förvirrad när jag åker mellan Ljungskile och Stockholm. Det är som att jag byter liv eller något. Vilket jag ju gör på sätt och vis. Igår höll jag på att glömma väskan i Ljungskile. Eller höll på, jag glömde den inne på pizzerian men Fredric påminde mig.. Annars gick resan bra. Vi åkte in till Gbg med Emilia som går musikal. På tåget mellan Gbg och Sthlm sov jag nästan hela tiden. Det var ingen som satt bredvid Fredric så jag övergav min fönsterplats för att kunna sitta bredvid honom. Inte för att jag var något vidare sällskap, haha. 

Idag har jag varit på salongen där min vän Jennie jobbar och så har hon klippt mig. Det blev mer som klipptes av än vad som var tänkt, men det var väldigt slitet och tydligen väldigt ojämnt klippt.. Undra vad det kan bero på?? Hehe.. För er som inte kommer ihåg det så klippte Pixie mig för några veckor sedan. Men nu känns det i alla fall väldigt bra, förutom att det är lite kort. Jag köpte toning idag också, så nu ska utväxten bort! Efter det var jag hos mormor där jag även stannade och åt middag. Jag kom väldigt lägligt för det var trerätters!

Ni må tycka att jag är fånig men jag saknar redan klassen otroligt mycket. Vissa mer än andra såklart. Men det är så starkt att jag får en klump i halsen när jag tänker på vissa människor som man är van vid att träffa varenda dag. Jag hoppas att det blir lättare om några dagar. 

Går inte tiden ofantligt fort just nu?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback