Lugna lördagen

publicerad den 2011-12-17 kl 15:19:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!

Jag mår bra idag! Lite trött, men inte bakis. Trots att kvällen inte blev riktigt så nykter som jag hade tänkt. Det blev en capten och coca cola, men det var det enda. Jag hade väldigt kul ändå! Jag gick och la mig tidigt också. Före ett i alla fall. 

Idag kanske jag ska följa med Lenjohn till hans gudbarns kalas, men det ser inte ut så just nu. Han sa först att det började klockan tre, och då hade jag följt med. Men nu var det typ halv fem, och jag har tagit fram kyckling ur frysen som jag ska äta till middag med klyftpotatis och tomat. Kan ni förstå att jag faktiskt har köpt tomater? Helt galet. 

Kan det inte bli tisdag snart?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Doddo
Tomater=yey! :D <3
2011-12-19 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback