Monday

publicerad den 2011-12-12 kl 23:54:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej!

Det känns som att jag har hunnit med hur mycket som helst idag. På morgonen var det först klasstimme och gemsam. Sedan fika och eget arbete tills lunchen, och jag satt faktiskt och skrev på mitt arbete då! Efter lunchen var det matte och jag kände att jag hann med hur mycket som helst! På engelskan som var efter det hade vi en rolig och intressant diskussion som verkligen var uppskattad. Sen var jag hos Johannes mellan kl 17 och 18.10, vi drog över tiden med 25 min, haha. Helt galet hur mycket man kan prata. Efter det var jag nere på pizzerian med Adam! Trevligt trevligt! När jag kom hem var klockan närmare åtta och jag var helt slut. Nu har jag bara legat och degat i soffan hela kvällen. 

Imorgon är det lucia! Jag ska gå runt och sjunga luciasången hela dagen, haha. Elleeeer? Vi har eget arbete imorgon, heeeela dagen, så det blir lugnt. Jag känner mig säker på att jag kommer hinna färdigt. Vi ska till frukosten kvart i nio så att man kommer upp i tid och börjar plugga. Förhoppningsvis hinner jag städa också! Det behövs verkligen kan jag säga. Jag har inte dammsugit sedan förrförrförra veckan. Hehe.. Inte okej.

Nu måste jag sooooova! Ha det så bra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback