Produktiv dag

publicerad den 2011-12-08 kl 16:10:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeej!

Hur står det till med er? Med mig går det framåt. Idag har jag bara haft lite huvudvärk så jag har varit på lektionerna, men vi hade bara svenska (som jag inte gjorde någonting på för jag är färdig med alla uppgifter) och engelska (som jag inte heller gjorde någonting på för att vi hade individuella samtal). Så jag har väl inte haft världens mest produktiva dag, haha. Men men, det blir så ibland. Nu på eftermiddagen har jag i alla fall suttit och skrivit på mitt arbete om individanpassad undervisning. Skönt att det går framåt. 

Imorgon har jag & Sandie planerat att festa järnet, haha! Vinet är inköpt, det kommer bli eeeeeepiiiiskt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback