Redovisningar, tacos och fika

publicerad den 2011-12-16 kl 17:08:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Inte många dagar nu innan det är jullov, och det känns super! Men terminen har gått så otroligt fort, samtidigt som det känns som att det var jättelänge sedan vi började. Konstig känsla. Idag var det i alla fall redovisningar. Jag hade ju min redovisning i onsdags så jag kunde ta det lugnt. Till lunch var det tacos och efterrätten var vaniljglass med både kolasås och chokladsås. MUUUUMS! Nu på eftermiddagen var vi några stycken som var nere och fikade på Café Flora. Mysigt mysigt.

Kvällens planer är nyktra. För min del i alla fall. Jag har fortfarande inte återhämtat mig från förra fredagen. Men andra ska festa, och jag ska vara med. Det blir nog dock en tidig kväll för mig. Jag vill bara ta det lugnt i helgen.

Vi hörs väl imorgon!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback