Midnattsmässa

publicerad den 2011-12-25 kl 14:53:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej.

Gårdagen slutade på bästa möjliga sätt. Så fort jag kom till kyrkan så släppte allt. Inte nervositeten kanske, men panikångesten. Hela midnattsmässan var helt perfekt. Det har nog aldrig låtit så bra om kören som det gjorde igår, och det var så otroligt kul att träffa alla. Jag insåg hur fruktansvärt mycket jag saknar kören. Jag fick också världens finaste julklappar av Dodds & Nea! Geléhjärtan från Nea och Doddo hade önskat låten There You'll Be på musikhjälpen förra veckan till mig. När jag såg det började jag såklart grina. Vi har så många minnen till den låten. Jag har svårt att förstå att vi har känt varandra i 14 år nu. Helt galet.

Idag har jag inte ens klätt på mig. Jag sitter i pyjamas i sängen och tittar på Vampire Diaries. Man måste få ha såna dagar också. Imorgon blir det förhoppningsvis mellandagsrea!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandie
svar:

Haha du ser inte alls pysko ut!! <3
2011-12-26 @ 21:33:35
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback