Äntligen!

publicerad den 2011-01-13 kl 16:22:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)


Här kommer jag tillbringa mycket tid framöver!

Hej förresten! Imorse var jag till hudläkaren och fick medicin mot min akne! Äntligen! Det kommer dock ta mellan 6-8 veckor innan jag ser någon som helst skillnad. Men det känns så bra att någon äntligen förstod allt det psykiska som ligger bakom att ha akne. 

Efter det åkte jag till Strandskolan och kom precis till lunchen, tajming på hög nivå. Sedan spenderade jag eftermiddagen med att fixa ihop ett spel till SO-lektionerna för att barnen ska lära sig huvudstäderna i alla Europas länder. Imorgon ska jag vara där 9.20 för att vara med på en högläsning och svenskalektion. Sedan lunch och efter det massage! Så härligt! Vi tjatade fortfarande till oss att få ha massage när vi gick i 9an, haha. Men det var skumt att vara på andra sidan. Få sitta inne i personalrummet och fika där inga elever är tillåtna. Och alla var så gulliga! Jag trivs otroligt bra där.

Nej nu ska jag sätta mig och läsa Vampire Diaries. Ja, jag har lånat första boken... Jag är fast, som vanligt.

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback