H&M

publicerad den 2011-01-05 kl 11:51:54 i kategorin Shopping l Kommentera (0)


Nyheter från hm.com!

Som ni ser så är jag redan inställd på vår. Det blir alltid så för mig den här tiden på året. Efter jul och nyår så vill jag att det ska bli vår, på en gång. Jag gillar egentligen inte vintern, utan hösten och våren. Men i vilket fall som helst, jag kan inte styra årstiderna. Ovan är mina favoriter från H&Ms nyheter! Jag tänker satsa på långa klänningar och kjolar i vår och sommar, med tunna linnen och t-shirtar. Jag hoppar över allt var skjortor och blusar heter. Det tröttnade jag på förra säsongen. Men kavajer kan man aldrig ha för många av! Det är så snyggt! I och med att jag kanske ska till London i vår, april/maj kanske, så blir det nog shopping för mig där! Om jag har fått ett jobb innan förstås...

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback