Stolt

publicerad den 2011-01-20 kl 22:09:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll! Det har varit en bra dag idag! Om än lite trött när jag satt med det monotona arbetet att klippa och vika engelskakort. Vid ett fick jag skjuts av Mia till Friskis där jag tillbringade eftermiddagen. Så skönt! Jag passade på att duscha och tvätta håret när jag ändå var där. Det är så skönt att komma ut från gymmet, nyduschad och känna sig extremt nöjd med sig själv. Jag är glad över att jag köpte gymkort!

Imorgon ska jag med fyrorna till Tekniska Museet! Med matsäck och allt! Det ska bli jättekul faktiskt. Tidig morgon dock, eller för mig är det det. Bussen går 8.10. Men det ska nog gå bra! Om jag inte ramlar och slår ihjäl mig på vägen till bussen förstås... Det finns en risk med all denna is som är överallt!

I övrigt så mår jag sådär. Jag har konstiga biverkningar av medicinerna jag äter. B la att mina ögonlock svullnar och jag får torra utslag runt ögonen. När jag smörjer med kräm så känns det ungefär som att någon tänder eld på huden. Riktigt hemskt är det. Men tydligen så ska det gå över inom en månad, så det är bara att hålla ut. Jag hade dessutom feber ikväll. Det har jag inte haft på ett tag, så jag vet inte vad det beror på. Trist, men jag tänker inte låta det hindra mig.

Vi hörs imorgon! Då är det FREDAG!

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback