Tisdag

publicerad den 2011-01-25 kl 21:09:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej! Det var ett tag sedan! Jag har fullt upp med vardagen just nu. Men igår mådde jag inte så bra så jag stannade hemma och spelade The Sims 3 (nööööörd). Idag skulle jag egentligen till Ungdomsenheten, men eftersom att vi varken hade fått kallelse via brev eller påminnelse via sms så trodde vi (dvs jag och min mor) att de helt enkelt hade glömt oss. Glad för att få slippa så bestämde jag mig snabbt för att strunta i att åka dit och tog mig istället till gymmet kl 8 på morgonen. Icke kunde jag då ana att seniorer skulle invadera gymmet kl 9 för seniorjympa. Herregud säger jag bara. Som grädde på moset hade jag glömt min duschhandduk så jag fick använda min tjocktröja som jag som tur var inte hade gymmat i. Verkligen lyckat. 

Efter det gick jag hem till Anna & Patrick för en dag med småkillarna Erik & Albin som nu har hunnit bli 5 veckor! Jag har inte skrivit det här men för några veckor sedan så frågade Anna & Patrick om jag ville bli gudmor till Albin. Jag blev såklart överlycklig och kunde inte säga ja tillräckligt många gånger. Men i alla fall, vi åkte till Farsta Centrum och åt lunch och shoppade lite barnkläder. 

Jag hade sett fram emot körövningen idag, men min körledare var fortfarande sjuk.. Tråkigt! Vi som ska vara med på gospeldagen i Konserthuset nästa lördag!

Nu ska jag ta och titta på handbollen och sedan gå och lägga mig. Imorgon blir det tillbaka till Strandskolan. Jag har saknat alla! Har ju inte träffat barnen sedan i fredags!

Puss!

Kommentarer
Postat av: josefin
nej men lägg av, skulle du dit idag egentligen också? :D haha! jag träffade nån pia nånting kruse :)
2011-01-25 @ 23:03:10
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback