Bio!

publicerad den 2011-07-10 kl 10:39:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Sedan förra uppdateringen så har jag haft feber till och från, och jag kommer nog få ringa till husläkaren imorgon ändå och be om att få röntgentid till skallen. Jag tänker ju inte äta penicillin och förstöra hela sommaren om de inte är absolut säkra på att det är bihålsinflammation jag har. Så det så.

Så ja, mina dagar har inte varit så värst roliga. Jag tycker att det är för varmt nu! Och det är så kvavt. Jag får panik på natten när jag vaknar av att jag svettas fast jag inte ens har täcket på mig. Usch! Som sagt så är jag mer en höst och vårmänniska. 

Dagens planer är roliga i alla fall! Om ca 2 timmar börjar Sverige-Australien, VM-kvartsfinal damfotboll! Superroligt! Speciellt när flera av spelarna spelar i Tyresö. Så det kommer jag sitta bänkad framför. Sedan ska jag träffa världens bästa Sofia Bergman och gå på bio! Jag vill verkligen se "Hanna"!



Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback