Fredagskväll

publicerad den 2011-06-17 kl 19:49:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll,

Jag håller på och byter nummer, men för tillfället funkar inget nummer alls.. Jag pratade med Tele2s kundservice idag och de hade gjort något fel vid bytet så det tar lite tid. Typiskt! 

Igår fick jag hem massa papper från Ljungskile Folkhögskola. Massor med blanketter som jag skulle fylla i om boende, mat osv. Jag behöver ta med mig egna tallrikar, bestick, glas och sånt! Det ingår frukost och lunch måndag till fredag, men resten av måltiderna får man laga själv och då måste man tydligen ha med sig eget. Snacka om kaos i köksskåpen med allas olika porslin, haha! Det får bli en tripp till IKEA i sommar. Jag måste också införskaffa en webcam för framtida skypesamtal!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Billsfru :3
jaaaaa inskaffa en caaam!!! vi här borta kommer ju sakna dig så enormt!!!! <3
2011-06-19 @ 20:33:04
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback