Härlig dag

publicerad den 2011-06-21 kl 10:43:18 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Godmorgon!

Igår hade jag en otroligt mysig dag! På förmiddagen tog jag det lugnt hemma och sedan åkte jag till Anna för att passa Erik & Albin när hon skulle till naprapaten. Jag måste erkänna att jag var lite smått nervös innan. Jag menar, lilla jag med två st halvårssötisar. Men det gick bra! Albin sov mestadels av tiden och att ha ett barn att underhålla är ju inga problem. När Anna kom hem igen blev det lite konstigt för jag hade bestämt med Nea på förmiddagen att vi skulle ses inne i stan innan fyra, och därför gick jag på en gång när hon kom hem.. Men i alla fall, jag & Nea hade supermysigt! Vi (eller hon..) köpte presenter till hennes pojkvän Kim som fyllde 20 år igår! Helt galet att han fyllde 20 förresten.. Han får köpa på systemet! Jag lyckades också shoppa på Monkis rea. Jag visar er senare vad jag köpte. Sedan avslutade vi med middag på Bamboo City på Drottninggatan. Supergod asiatisk buffé!


Erik till vänster och Albin till höger :)


Lilla Nea på sin studentmottagning!

Kommentarer
Postat av: Billsfru :3
HAHA charmig bild! xD <3
2011-06-21 @ 11:02:47
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback