Ikea-inspiration

publicerad den 2011-06-26 kl 17:13:22 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

Hej!

Det var några dagar sedan sist! Det är alltid full rulle här under midsommarhelgen. Inte för att det direkt var full rulle igår, men i alla fall. Roligt var det! Nu har jag drabbats av halsont, och det gör förjäkligt ont! Jag har inte haft ont i halsen på jättelänge men nu slog det till. Lagom till tandläkarbesöket imorgon. Jag fick ringa och lämna återbud. Jag antar att de inte vill ha dit någon som har en uppsvullnad tunga, haha. 

Men i alla fall, idag var vi på Ikea! Pappa fick för sig att han skulle köpa en ny bäddmadrass till deras dubbelsäng. Sen höll de nästan på att köpa en hel soffgrupp också. Det är farligt att gå runt där! Jag fick två lila badrumshandukar och en lila duschhanduk. Men jag har börjat kika på vad jag skulle vilja ha till rummet i Ljungskile i höst.














Superfina saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback