Ljungskile!

publicerad den 2011-06-02 kl 10:29:32 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Godmorgon!

Den här veckan känns ju jättekonstig! Igår var både mamma, Anton & Simon hemma. Antons dagis var tydligen stängt, så mamma tog en semesterdag. Simon hade tydligen gjort färdigt allt i skolan så han var också ledig. Vad är det för en konstig skola?! Idag är pappa också ledig, i och med att det är Kristi himmelsfärd. 

Jag tittade bakåt lite och märkte att jag inte har skrivit någonting alls om när jag var i Ljungskile! Jag fick ett brev om att jag hade blivit antagen till Ljungskile Folkhögskola några dagar innan jag skulle åka till Turkiet. Besked skulle ges inom en vecka. Och jag kunde ju inte bara acceptera platsen utan att ha varit där och hälsat på. Därför tog pappa ledigt fredagen innan jag åkte och körde ner med mig till Ljungskile. För att göra en lång historia kort, jag älskade det där stället. Jag bestämde mig på en gång att jag ville gå där. Så nu vet ni det! Det är i Ljungskile ni kommer att hitta mig åtminstone det närmaste året. För att titta lite mer på skolan, kan ni gå in HÄR. Jag kommer gå en Allmän linje som kallas Livskursen.









Tydligen så brukade de inte någonsin ge ett positivt antagningsbesked till någon som de inte har träffat, så jag kände mig väldigt speciell där, haha. Det kommer bli superbra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback