Survivor

publicerad den 2011-06-30 kl 11:02:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Efter mitt senaste inlägg blev jag galet förkyld! Halsontet försvann men näsan täppte först igen och började sedan rinna 24/7. HEMSKT! Och det var så länge sedan jag var förkyld så jag hade glömt hur ofantligt trist det är. Men nu mår jag bättre i alla fall! Och det är fruktansvärt varmt ute nu. För varmt för min del. Om man inte ligger vid en strand förstås. Tur att mamma börjar sin semester på lördag så vi kan bada nästa vecka! Jag har liksom inte kommit till att jag går och badar själv.. 

Nu ska jag hänga tvätt, så det så!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tina
Hej, följa varandra via bloglovin? :)
2011-07-01 @ 14:27:04
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback