Varför?!

publicerad den 2011-06-16 kl 12:51:08 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det är en sak jag verkligen inte förstår. Hur dum är man om man inte fattar efter X antal veckor när personen inte svarar på telefonsamtal, sms eller mejl, och senaste gången man sågs så slog personen till en och sprang därifrån, att man inte vill veta av en? Nej nej, istället så säger man till sina kompisar att lägga till personen på facebook och ringer från någon annans telefon. Som om personen ifråga inte ser att man ringer från ett annat land. PUCKO! Grejen är att jag klarar inte av det här längre. Han ringde senast igårkväll, och jag mår så fruktansvärt dåligt när han gör det. Jag mår illa, fryser och börjar hyperventilera. Jag vet inte varför. Jag vet ju att det är flera hundra mil emellan oss och att han inte kan göra någonting mot mig nu. Men jag blir ändå så fruktansvärt rädd. Jag hatar den här människan så extremt mycket. Samtidigt känns det som om jag borde lägga det bakom mig och gå vidare. Men det går ju inte när han fortsätter att höra av sig! Jag får nog byta nummer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback