Myrinvasion

publicerad den 2011-05-04 kl 16:15:25 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!

Kan ni fatta att det faktiskt snöade igår?! I maj! Helt galet. Det var bara att ta fram vinterskorna när jag skulle gå till kören i går. Tur att den är borta igen i alla fall..

Som rubriken indikerar så har vi myrinvasion här hemma. De har sina små myrstigar över hela köket. Till och med i diskmaskinen! Och de invaderar Smulans matskål också. ÄCKLIGT!

För er som inte vet det så är Simon & jag ensamma den här veckan. Resten av familjen är i Turkiet och solar sig. Men det går förvånansvärt bra! Vi kör matlagning och diskande varannan dag. Simon klagade igår på att det var så jobbigt att steka köttbullar, haha. Han är rolig han. Idag ska jag laga enchiladas! Det ni! Resten av veckan är planerad så det känns bra. Lunch med Heléne imorgon, middag hos mormor på fredag, tjejkväll på lördag, Doddos skiva på söndag och städning på måndag.

Nej nu ska jag gå och ta död på några myror.

PUSS

Kommentarer
Postat av: simone
haha ja det var galet med snön, tur det inte la sig i drivor :P
2011-05-14 @ 10:53:16
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback