Scrappa

publicerad den 2011-05-14 kl 12:17:54 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Hej!

Bra helg än så länge? Min är styrd av TVn! Igår var det semifinal i HockeyVM (Sverige vaaaaann!!!), idag är det Eurovision Song Contest (jag hoppas att Sverige kommer sist så att den där pojken kan komma ner på jorden igen) och imorgon kväll är det VM-final, Sverige - Finland. Det kommer bli episkt! HEJA SVERIGE! 

Dock hade jag förträngt lite saker som jag måste göra idag. Köpa dop-present till Albin t ex, och scrappa ihop två kort. Eller tre förresten. Det kommer att ta lite tid. Sist jag gjorde kort till Albin & Erik var när de föddes, och de korten såg ut såhär:





Nu ska jag göra mig iordning för att åka till centrum och köpa present. Wish me luck!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback