Sprut-rädd no more!

publicerad den 2011-05-18 kl 08:58:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Mötet igår på SÖS gick bra. Det är fixat med stelkrampspruta nu också! Jag var med i någon studie när jag var liten, och fick då flera sprutor mot stelkramp och difteri. Så när jag gick i femman och man skulle ta en till så sa sköterskan att jag inte behövde det. Fyra år senare kom ett brev om att jag inte hade fullgott skydd och var tvungen att ta en till ändå. MEN, som många av er vet så var jag extremt sprut-rädd när jag var yngre. Därför vägrade jag att ta den. Japps, jag VÄGRADE. Moget, haha. Men nu är det så att min spruträdsla är long gone efter min utredning, så nu ska det bli av! Jag har också tagit alla sprutor mot livmoderhalscancer, sista var i påskas. Det känns skönt att ha det avklarat! Den gjorde ont som fasen..

Idag ska jag följa med mamma och hennes kollega till Ikea! De ska köpa grejer till sitt kontor, och jag följer med bara för att gå runt och titta. Jag älskar Ikea och kan gå runt där hur länge som helst. Grejen är ju nu att jag faktiskt ska flytta till hösten, så det finns lite grejer jag kan titta på. I och för sig så är ju rummen möblerade, men ändå! Haha. Jag kommer ha så mycket möbler i det där lilla rummet så att jag inte kommer kunna gå runt. 

Resten av veckan är redan planerad, och på söndag åker jag! Äntligen!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback