Back to my life

publicerad den 2011-11-28 kl 11:24:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Måndag igen. Jag kan inte fatta hur veckorna kan gå så fort. Idag ska jag åka hem till Ljungskile och det känns jätteskönt. Jag blir förhoppningsvis upphämtad av Pixie om x antal timmar. 

Gårdagen var i alla fall produktiv. På förmiddagen läste jag ut boken och kl 14 sjöng jag i kyrkan med kören (som för övrigt lät förjävligt...). Efter det åkte vi förbi ICA Maxi och jag fick en adventsljusstake plus lite nödvändigheter och sedan åkte vi vidare till gudmor för adventsfika. Då var jag helt slut! Mina ögon var röda och glasartade och jag var ganska säker på att jag hade feber. Men jag överlevde och det var mysigt. På kvällen skrev jag min bokrecension och sedan tittade jag & mamma på The Island som vi hade spelat in från fredagkvällen. 

Förresten så kommer Dodds och hälsar på mig redan nu i helgen! Det kommer bli stört mysigt! 

Nu ska jag försöka packa det sista och sedan fixa lunch innan jag åker. Vi hörs på andra sidan!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback