BREAKING DAWN

publicerad den 2011-11-27 kl 12:10:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Helgen har rullat på bra, utan att det har känts stressigt. I fredags var jag bara hemma med familjen och tog det lugnt. Igår läste jag en massa, jag måste läsa ut boken och skriva en recension om den tills torsdag. På eftermiddagen åkte jag, mamma & Anton till Anna & Patrick och alla barnen. Supermysigt att få gosa med Erik & Albin! Runt halv sju åkte jag in till stan och mötte Nea & Dodds för middag och bio. Vi såg såklart Breaking Dawn, och jag satt med ett väldigt fånigt flin under dom första 45 minutrarna och höll på att tappa hakan resten av filmen, haha. Den var stört bra! 

Idag är det först gudstjänst då vi ska sjunga. Det är alltid supermysigt och väldigt mycket folk på första advent. Sen vidare till gudmor för den årliga adventsfikan. Det kommer bli en bra söndag helt enkelt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback