...

publicerad den 2011-11-04 kl 12:12:29 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.

Jag vet inte vad det är som gör det, men att vara i Sthlm suger all kraft ur mig. Febern är säkert en stor del av det, men det är mer. Jag känner mig helt slut och t o m deppig. Jag vet inte varför. Igår kände jag bara att jag saknade skolan så himla mycket. Klassen, men också rutinerna. Sen blev jag helt knäckt när saker gick överstyr på facebook. 

De 2 sista dagarna nu när jag är här ska jag bara ta det lugnt. Jag har tänkt att jag ska till mormor idag och intervjua henne för en skoluppgift, och sedan vara hemma med familjen hela kvällen. Äta god mat och ta det lugnt. Imorgon hoppas jag att Doddo ska hinna ses. Jag tänkte bjuda henne på middag. Hon fyllde ju år 4 oktober och jag har inte firat henne. Och sedan blir det tåg hem själv på söndag förmiddag. Jag vet bara inte hur jag ska få med mig allt jag köpte på Ikea.. Jag räknade ju med att åka bil med Fredric, vilket jag nu inte ska göra. Victors tvättkorg ligger ju lite risigt till. Men men, jag får se hur jag löser det. 

Vi hörs nån gång.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback