Fluuuuumm

publicerad den 2011-11-10 kl 22:35:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Superbra dag idag, som vanligt på torsdagar! Jag tror det är för att jag flummar väldigt mycket med Philip på torsdagar. Vi har alla lektioner ihop, och kan verkligen konsten att flumma. Flum-torsdagar helt enkelt! Dessutom har jag en jättelång lunchrast och avslutar dagen med matte. Kan det bli bättre? Nope! Synd bara att jag har kommit fram till kapitel 3 i matteboken, och det är Funktioner. Usch säger jag bara. Det är fasen inte bild jag har. Jag vill inte rita! 

Jag var hos Johannes idag också. Jag förstår inte hur 45 min kan gå så fort som det gör när jag är där. Helt galet är det. Varje gång! Men jag mår alltid väldigt bra när jag har pratat med honom.

Imorgon är det dags för redovisning av intervjun. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Vad jag ska säga. Men det löser sig. På kvällen är det Halloween-fest! Ja, vi är lite efter här på västkusten, men vi hade ju höstlov förra och förrförra helgen. Det ska bli stört kul! 

Nu ska jag försöka få tag på Pillan en sista gång innan jag går och lägger mig. Måste ha energi tills imorgon!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback