I'm moving on

publicerad den 2011-11-08 kl 12:00:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.

Konstigt nog känner jag inte riktigt behovet av att grotta ner mig i mina sorger. Det kanske är för att jag har bearbetat det så mycket redan. Redan innan hade jag gråtit så mycket över det, så jag har helt enkelt inga tårar kvar. Skönt! Istället är jag arg. Det är skönt att vara arg. Men jag känner att t o m det börjar gå över. Det finns så många underbara människor här, varför ska jag må dåligt över en enda? Det tänker jag inte göra. 

Det som är jobbigt just nu är min dumma feber. Den har fortfarande inte försvunnit sedan jag var i Sthlm. Men som tur är har vi eget arbete både idag och imorgon, så jag kan vila när jag känner för det. Dessutom hade jag avstämningssamtal med min lärare Lisa idag och hon sa att jag inte behövde lämna in uppgiften på fredag om jag kände att jag inte hann med. Jag har aldrig haft lärare som Lisa och Thorbjörn förut! De är helt underbara!

Igår kväll var förresten så otroligt rolig! Vi har besök här på skolan av en kör från Sydafrika från en organisation som heter Star for Life, som jobbar mot spridning av hiv/aids. De hade konsert igår med musik- och umuseleverna. Det var helt otroligt! Så fantastiskt bra! Och man blev så himla glad! Men det roligaste var nästan efteråt när jag & Andreas köpte deras skiva, och så ville vi ha den signerad så vi gick runt till alla och frågade om autograf. Den sista killen vi frågade ville ha något form av underlag att skriva på, så Andreas erbjöd sig att agera underlägg med sin rygg. Men så hämtar killen en röd whiteboardpenna och skriver på Andreas rygg! På hans jacka! Andreas min var priceless! Jag höll på att dö av skratt! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. 

Nej nu måste jag skriva på min intervju, det är meningen att vi ska ha eget arbete..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback