Löv, lööv, lööööv

publicerad den 2011-11-16 kl 23:51:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll,

Igår var en allmänt dålig dag. Inget kändes bra. Idag mådde jag dock bättre igen. Vi hade lövkrattning efter lunchen i en timme, och det var stört kul, tills jag blev begravd i löv. Robban puttade ner mig i lövhögen och så började folk skyffla över massa löv så jag fick löv i hela jäkla munnen och jag såg inte ett skit. Då fick jag lite panik. Men jag tog mig tillslut upp, och efter mycket skakande av kläder så var jag i stort sett fri från löv. Jackan tog dock större skada, den blev ganska smutsig. Det skulle inte förvåna mig om det kommer upp bilder på facebook när jag hoppar runt och försöker få bort löven, haha. 

Ja, jag mådde ju som sagt bra idag. Men på kvällen hade vi "kvällslektion" som innehöll filmvisning i klassrummet. Vi tittade på Gökboet, och den filmen var helt störd. Jag blev riktigt känslomässigt påverkad av den, så det slutade med att jag grinade som in i helvete. Pinsamt, som vanligt. 

Imorgon har jag bara svenska och matte. Svenska klockan halv nio till ca tio och matte klockan halv två till ca tre. Så jag har hur många timmar som helst mitt på dagen som är helt fria! Jag ska passa på att göra skolarbeten då har jag tänkt. 

Förresten hade vi te-mys framför Bonde söker fru efter filmen idag. Lina hade med sig världens godaste te som jag måste köpa imorgon; champagne och fläder! Helt stört gott!

Nu måste jag verkligen sova innan jag somnar på tangentbordet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback