Myskväll!

publicerad den 2011-11-09 kl 23:42:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll!

Det är omöjligt att inte bli på bra humör när man har så fina vänner som jag! <3 Ikväll hade vi riktigt mysigt. Vi lagade mat i Kamrat för en gångs skulle, efter mycket klagande från min sida. Jag ville hellre vara i mitt kök.. Men det var helt okej att vara i Kamrat, bortsett från att jag brände köttbullarna. Efter det hade Umus konsert! När jag, Sandie, Pixie och CJ kom dit var det inga andra än dom själva som satt i publiken, haha. Men sen kom folk lite allt eftersom. Det bjöds på kaffe och bullar, vilket var väldigt uppskattat! Mysigt! När vi kom tillbaka så babblade jag med min mor ett tag innan jag gick ut till vardagsrummet där Fredric & gitarr-Johan (det finns två Johan i min korridor, båda går musik men den ena är trummis och den andra är gitarrist) satt och spelade Fifa. Fredric har flyttat ut sitt Xbox till vardagsrummet, haha. Jag & Sandie satt mest med våra telefoner. Efter mycket tjatande från Lenjohn har jag nu laddat ner Wordfeud. Jag är fast. Som in i helsike. Dumma spel. Så om ni vill spela, adda carroand3rsson! 

Sen frågade Johan mig om jag kunde tänka mig att sjunga med honom! Eller alltså inte sjunga med honom, men sjunga när han spelar. Jag sa såklart jaaaaaa! Vi har inte bestämt låtar än, men det kanske blir Don't Speak av No Doubt. Inte alls det jag brukar sjunga, men kul att testa på något nytt! Och vi vet inte riktigt när vi ska framträda med det här heller, men innan jullovet i alla fall. Vi ska bestämma reptid imorgon. Det ska bli superkul! 

Nu ska jag verkligen sova. Imorgon har jag svenska, engelska och matte. Fast jag måste gå tidigare från matten för jag ska till Johannes. Torsdagar är bäst! Och på fredag är det fest! Det ska bli stört roligt! Men godnatt på er!

PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Doddo
Yey! :D
2011-11-10 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback