Stockholm

publicerad den 2011-11-25 kl 11:28:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Nu är man i Sthlm igen! Alla i familjen är i skolan/på jobbet så jag är själv hemma. För tillfället sitter jag i vardagsrummet med tända ljus och lyssnar på julmusik. Myyys! Jag har tänkt att ta ner julgrejerna från vinden också. Det måste julpyntas i detta hus! Sen tänkte jag också smuggla med mig lite grejer hem till mig i Ljungskile. 

Resan igår gick bra i alla fall. Vi stannade redan i Trollhättan för att äta lunch i och med att vi åkte från skolan innan lunchen. Sen åkte vi till Laxå, som är precis halva vägen, för att sträcka på benen i fem minuter och köpa kaffe innan vi satte oss i bilen igen och åkte raka vägen hem. Jag satt i baksätet hela vägen, Fredric får inte plats där, haha. Pixie har en väldigt liten bil som man måste fälla fram sätet för att komma in i baksätet. Men jag hade det superbra! Jag använde Fredrics jacka som täckte och kunde breda ut mig över hela baksätet.
Dagens planer är att ta det lugnt, haha. Jag ska fixa fötterna hade jag tänkt! Ni vet, fotbad, fila, smörja in osv. Sen tänkte jag ta ner julpyntet från vinden och smuggla ner lite grejer i min väska som jag kan med mig hem till Ljungskile, moahahah. Imorgon ska jag se Breaking Dawn! Äntligen!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback