The Last Day

publicerad den 2011-11-05 kl 14:31:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.

Igår var vi på Skogskyrkogården och tände ljus vid gammelmormors grav. Sen åkte vi hem till mormor för att jag skulle intervjua henne, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig heller, men det kändes lite fel. Jag var helt slut också, febern håller i sig. För tillfället har jag 38,5. Så idag har jag bara suttit och pluggat hela dagen. Jag gjorde Svenska B-uppgifterna i alla fall. Jag försökte börja på intervjun, att skriva ner den alltså, men jag orkar verkligen inte. Jag har i alla fall skrivit några meningar, och jag har läst igenom mina anteckningar. Det som är kvar är att skriva färdigt bokrecensionen till engelskan och läsa en engelskatext. Men det är inget brådskande, och texten kan jag läsa på tåget imorgon. Jag funderar på att ha datorn i handväskan så att jag kan skriva på skoluppgifter på tåget, för det behöver jag inget internet till. Det är förmodligen bättre om jag sitter med en dator som inte har internet, haha. Inget facebookande då.

Förresten så lade jag i en röd inpackning idag, och det blev jätteskumt! I hårbotten blev det väldigt rött, och i luggen, men i resten av håret är det ganska flammigt.. Usch! Men jag hoppas att det ska försvinna ganska mycket efter nästa tvätt.

Eftermiddagens planer är att åka till Brännkyrka kyrkogård och tända ljus. Det är väldigt mysigt där på kvällen med alla ljus vid gravarna. Och minneslunden är helt fantastisk! Sen på kvällen ska jag & Dodds äta någonstans i centrum. Jag har ju inte firat hennes födelsedag så det fick bli såhär istället. Mysigt ska det bli!

Nu kommer jag förmodligen inte uppdatera igen innan jag är tillbaka i Ljungskile, så vi hörs på andra sidan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback