The weekend

publicerad den 2011-11-20 kl 23:43:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Några dagar sedan sist! Livet rullar på som vanligt här. I fredags var jag, Sandie, Fredric, Victor, Anna & Lenjohn ute i Uddevalla. Lite halvtaskigt ställe, men vi hade stört kul i alla fall! Lördagen spenderades i soffan, framför TVn, med kebab. Gött! Idag var Sandie och såg Breaking Dawn med sin kusin i Trollhättan (jag är inte alls avundsjuk..) så jag & Fredric fick klara oss utan henne under eftermiddagen och kvällen. Vi gick ner till affären och köpte lussebullar, chips och klubbor, haha. Sen satt vi och tittade på handboll och fikade, mys! Det borde visas mer handboll på TV! 

Bild från i fredags..

Jag funderar fortfarande på om jag ska åka till Sthlm på torsdag eller fredag. I do not knooow! Men det blir väl förmodligen torsdag. Segt att åka tåg när man kan åka bil. Veckan i övrigt blir nog bra. Vi ska till Grebbestads folkhögskola på onsdag och göra massa roliga grejer. Men nu måste jag verkligen sova, kommer inte orka upp imorgon annars!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback