A new beginning

publicerad den 2011-10-04 kl 16:19:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Det känns faktiskt bättre nu. Det känns som att jag klarade det bättre idag. Jag har kunnat undvika att gå ut från rummet och slå mig själv i ansiktet för att ta mig samman. Jag beter mig som en barnunge. Det ska jag sluta med! Sandie är guld värd. Jag hade inte klarat det utan henne! Jag kan verkligen prata med henne om allt. Utan att känna mig dum. På tal om prata så hade jag utvecklingssamtal med Lisa & Thorbjörn igår (mina lärare) och jag fick mig att lugna ner mig lite. Jag måste inse mina egna begränsningar, jag kan inte satsa allt på varje liten uppgift. Så det känns bättre med skolarbetet nu också. Och som om inte det var nog med samtal ska jag på mitt första möte med en av kuratorerna här, Johannes. Jag är nervös, som fasen! Men det ska nog gå bra. Jag har hört så mycket bra om honom. Så dit ska jag om 40 min. Sen har vi planerat en filmkväll uppe i Kavaljer. Jag har ingen aning om vilken film vi ska se, men det blir säkert bra. Jag måste hinna skriva på projektarbetet också. Jag skulle ha gjort det nu, men Word bestämde att jag inte fick använda det utan att köpa någon licens så jag är tvungen att ladda ner Open Office, och det tar tid som fasen! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och försöka tänka på annat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback