!

publicerad den 2011-10-11 kl 18:44:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Kvällen blev inte tidig. Den blev i och för sig inte jättesen heller i och med att jag somnade i Victors rum när vi tittade på film. Men när jag gick ner till mitt rum vid ett så var jag pigg! Så jag somnade nog första gången runt tolv, men andra gången vid två eller nåt. Så jag var trött imorse. Men dagen har varit stenbra ändå! Det är så jäkla skönt att sjunga igen så jag får lyckorus bara jag tänker på det! Härligt att lära känna lite nya människor också. Man låser sig så lätt vid sin korridor och sin klass. Men vi slutade alldeles för tidigt idag. Lärarna skulle ha möte på eftermiddagen så vi slutade vid lunch. Då passade jag på att tvätta, så nu har jag det gjort! Jag hängde lite med pojkarna innan jag gick upp till Kavaljer och snackade lite med Anton, Jonas & Ramin. Sen kom jag på att jag hade glömt tvätten nere i tvättstugan så då var jag tvungen att springa hem igen, haha. Så nu har jag tagit hand om tvätten och ätit mat! Jag tänkte snart gå tillbaka upp till Kavaljer. Det är ju fotboll ikväll också! Måste ses!

Det var en liten uppdatering om min dag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback