Fredag

publicerad den 2011-10-21 kl 13:39:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Den här veckan har gått stört fort men ändå riktigt långsamt. Haha, motsägelsefullt? Dagarna jag var sjuk gick långsamt men dagarna jag var i skolan gick väldigt fort. 

Jag hade extremt trevligt igårkväll! Jag hängde uppe hos Simon och Viktor från Umus (allmän linje med musikinriktning) som precis har flyttat till Kavaljer och spelade gitarr, sjöng, lyssnade på musik, spelade Nintendo 64 och drack lite öl. Perfekt torsdag! Idag blir det öldrickning uppe i Hake och förhoppningsvis kommer folket från Umus att joina oss. Dessutom kommer Sandies vän hit! Trevligt trevligt! Mitt otroliga humör från igår har hållt i sig idag också kan jag meddela! Folk blir nästan irriterade över att jag är så glad, hehe. Men det kan ju dom få bli! Lite problematiskt dock när jag & Sandie börjar skratta på lektionen och inte kan sluta, när man verkligen borde sluta, haha! 

Någonting som inte är lika kul, inte kul alls faktiskt, är att Jonas (som har varit sjuk sedan förra onsdagen) ligger på sjukhus i Trollhättan. Jag gick och letade efter honom idag efter skolan för att höra om han behövde något från affären men hittade honom ingenstans. Då blev jag orolig och smsade honom och så kommer ett svar om att han är på sjukhus! Jag höll på att få slaganfall. Men jag försöker se det som att det är bra att han är där och att dom tar hand om honom.

Nej nu ska jag sortera smutstvätt för att sedan gå ner och tvätta. Trevlig fredags-syssla! 

Ha en trevlig fredag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback