I won't let you go

publicerad den 2011-10-31 kl 10:03:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Vilken fin dag det är idag! Jag ska snart gå till bussen med Anton och åka in till stan för att gå på bio. Vi ska se nya Tintin! Jag fick övertala honom att vi skulle se den, haha. Men jag vill verkligen se den! Han ville hellre se Bilar 2.. Dagens barn! Men jag fick som jag ville i alla fall. Och jag får säga att han har fyllt 7 år, vilket han egentligen inte har. Han fyller inte 7 förrän i april nästa år... Filmen är egentligen från 11 år. 

Ha en bra dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Billinnea
sv: neeej jag kommer inte på kören imorgon, e på kolmården hela dagen me min farmor :C <33
2011-10-31 @ 16:45:07
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback