Mys

publicerad den 2011-10-26 kl 07:43:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Om man någon gång är ledsen ska man umgås med mina vänner här. De är på riktigt helt fantastiska. Medlinn, Lenjohn, Fredric & Sandie kom in på mitt rum igår, på alla fyra, och lekte katter. Jag höll på att garva ihjäl mig! Det såg fruktansvärt roligt ut! Andreas var med i bakgrunden också men han var inte katt, haha. Kvällen var otroligt mysigt! Vi åt först på pizzerian och köpte sedan julmust på Coop och så satt vi i mitt vardagsrum hela kvällen med tända ljus och pratade. Ni är bäst! Och jag kommer sakna er så fruktansvärt mycket under lovet! <3

Nu är jag så hungrig så att jag mår illa, måste gå till frukosten!

PUUUUSSSAAAR!

Kommentarer
Postat av: Sandie
Kommer sakna dig sjukt mycket!!! <3

Hoppades få träffa dig innan jag drog men du svarar inte på sms ;P så antar att vi ses efter lovet.
2011-10-26 @ 13:16:05
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback