Sjuk :(

publicerad den 2011-10-17 kl 11:13:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.

Sicken helg det har varit. Jag har verkligen inte gjort någonting. Förutom en promenad ner till affären i lördags med Fredric & Sandie. Bortsett från det har jag legat i soffan hela helgen. Igår tog vi det ett steg till och drog ut mina kuddar och filtar, haha. Jag & Sandie tog över hela soffan. Som tur är har jag Fredric som både lagade mat och diskade till mig. Snäll kille det där!

Idag gick jag upp till frukosten i alla fall. Det kändes smart att få i sig något även fast jag inte var hungrig. Jag är ganska säker på att jag har feber (you can never know for sure) och mår verkligen inte bra. Men jag hade glömt att det var korridorsmöte idag (med gratis macka och kaffe!) så jag tog min filt och satte mig ute i soffan och lyssnade på när alla andra klagade, hehe. Fredric skrattade åt mig när jag kom ut, jag såg tydligen väldigt gullig ut med håret uppsamlat i en bulle mitt på skallen, tights, tjocktröja, raggsockor och filt. Han måste tycka att monster ser gulliga ut, för jag ser ärligt ut som ett idag. Enorma mörka ringar under ögonen också. Jag vet någon som inte tänker gå upp till lunchen. Men även där har jag extrem tur att världens bästa människor är här. Fredric erbjöd sig att gå ner med mat till mig. Ibland känns det som att jag mår så bra så att jag nästan spricker. Psykiskt alltså, haha. Fysiskt är allt åt helvete idag. Så snacka om att allt går upp och ner. Snabbt går det också! Från att må riktigt pissigt till att må extremt bra. Man kanske inte kan må extremt bra utan att må riktigt pissigt ibland.

Tänkte lägga ut en bild som Sandie tog förra veckan på mig, Fredric & Andreas. Den ligger redan ute på facebook så jag antog att det var okej. Vi ser alla ganska roliga ut, haha. 



Nu ska jag försöka läsa engelskatexter som jag egentligen skulle ha läst förrförra veckan.... Tänk att man aldrig lär sig att det inte funkar att skjuta upp saker!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback