Söndag

publicerad den 2011-10-02 kl 10:26:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Godmorgon!

Samma tidiga morgoninlägg som varje helg, haha. Idag vaknade jag kl 9, även fast jag hade dragit ner rullgardinen! Kan ju vara för att jag gick och la mig väldigt tidigt igår. Vi var några stycken som satt inne på Fredrics rum och tittade på film, men jag gav upp och gick och la mig istället. Jag somnade säkert vid tolv. Så jag har ju fått tillräckligt med sömn. 

Nu behöver jag lite råd här. Helst från killar. Som om det finns några killar som läser min blogg? Haha, vilket skämt.. Men i alla fall. Varför säger inte killar bara vad dom menar? Det känns som att man aldrig vet vart man har dom. Dom kan säga en sak men mena en helt annan. Och så kan dom säga saker som är omöjliga att tolka. VAD FASEN MENAS MED DET?! Jag blir galen! Och nu måste jag gå och vänta till torsdag (förmodligen) innan jag kommer fatta ett skit. Jag kommer förmodligen inte fatta något då heller, om jag känner honom rätt. Vilket jag förmodligen inte ens gör. Herregud vad svårt allt ska vara. Jag förstår inte hur jag lyckas sätta mig i den här skiten IGEN. Jag oooooorkaaaar inte! Jag tror att jag bara ska låtsas att jag är efterbliven och inte har fattat ett skit och om han menade något annat så får han fasen säga det rakt ut. I nyktert tillstånd. Så det så.

Ni blev inte mycket klokare av det här va? Hehe..

Kram!

Kommentarer
Postat av: J
Jag är ärlig när jag vet vad jag vill. Men när jag är lite osäker/rädd så kan det vara svårt att få fram rätt ord. Lycka till!

2011-10-02 @ 12:33:43
Postat av: Helene
Inte så mycket klokare nej ;), men jag röstar på din efterbliven taktik :) puss & kram
2011-10-02 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback