Sunday

publicerad den 2011-10-23 kl 16:11:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Vilken slapp-dag det blev igår. Det låg i sängen fram till klockan fyra eller så, och sen gick jag, Sandie & Pixie ner till pizzerian. På hemvägen stannade vi på ICA och köpte chips och juice. Sen satt vi i soffan ute i mitt vardagsrum till midnatt. Vi tittade på Fångarna på fortet och sedan en film som hette Allt för min syster. Gud så jag grinade i slutet. Dumma film. 

Idag hade vi pannkaksfrukost! Något försenad kanske, vi började inte äta förrän halv två, men vad fasen! Pannkaksbrunch kanske man får kalla det. Det var jag, Sandie, Fredric, Erik, Pixie och CJ. Supermyyyys! Vi har bestämt att vi ska göra det till en tradition, fast i framtiden tar vi det sista söndagen varje månad. Och vi ska även införa tacokväll en onsdag varje månad. Första blir nu på onsdag!

Efter pannkakorna kände alla att man kanske hade ätit lite för mycket så vi gick ut. Jag, Sandie, Fredric & Erik gick ner till Kallbadhuset och satt på bryggan ett tag. Väldigt mysigt! Vi har så otroligt fint väder här idag också! 

Nu ska jag ägna mig åt lite mindre trevliga saker, nämligen skriva en engelskatext. Jag har så svårt att börja! 

Ha en fortsatt trevlig söndag!

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback