Tears

publicerad den 2011-10-25 kl 13:20:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej.

Pissdag. Jag orkar verkligen inte mer. Gårdagen gjorde att all min ork försvann. Och för att kunna vara arg på någon krävs det ork. När orken försvann gjorde ilskan det också, och kvar fanns bara tårar. Är det inte typiskt att den i stort sett enda människan på hela skolan som inte vill umgås är den människan som jag har hakat upp mig på och vill umgås med? Jävla skit. Jag längtar hem så ofantligt mycket just nu. Jag vill bara bort härifrån. Jag vet inte om det är psyket som gör att jag mår så dåligt fysiskt idag också, jag mår illa och har jätteont i huvudet. Jag var på lektionen på morgonen men gick ner till mitt rum halv tolv. Det känns som att mitt huvud ska sprängas. 

Jag måste bara ta mig igenom två dagar till, sedan får jag åka hem. Helt plötsligt har Sthlm blivit "hem" igen. Konstigt. Jag, Pixie och Fredric åker redan på torsdag eftermiddag. Det ska bli så skönt! Och mysigt med en roadtrip!

Jag hoppas verkligen att jag kommer över det här snart. Jag orkar inte ha det så här i alla fall.

C

Kommentarer
Postat av: Sandie
<3
2011-10-26 @ 13:14:24
URL: http://swedhik.blogg.se/
Postat av: Billinnea
plutteeeee vi saknar dig här hemma/borta va du än vill kalla de e du saknaaaaasd <3<3<3<3
2011-10-26 @ 22:22:55
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback