I've got a feeling

publicerad den 2011-10-15 kl 12:32:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Veckan har gått stört fort. Det har varit en helt otrolig vecka, jag har haft extremt roligt! Men det har också varit en skum vecka. När jag tittar tillbaka gör jag det med en svag känsla av obehag som jag inte riktigt vet vart den kommer ifrån. Gårdagen var väldigt rolig. Det gick bra på uppspelet och jag fick höra av många att det lät bra, och det är ju alltid kul att höra! Kvällen spenderades uppe i Kavaljer där vi först tittade på Idol och sedan Starcraft inne hos Anton med Andreas och en väldigt sjuk Jonas. Jag lärde mig lite om spelet men fattade inte särskilt mycket ändå, haha. Jag somnade ganska fort men vaknade till igen vid två av att alla andra också sov. Vi hade tagit in Jonas madrass på golvet så där låg han, Andreas låg i sin säng, jag låg i Antons säng och Anton låg på golvet, haha. Så jag väckte Anton och sa till honom att lägga sig i sin säng istället och så gick jag ner till mig. Då hade jag dock svårt att somna om.. Som vanligt! Det är ingen bra idé att somna hos andra! Jag fattar inte att jag aldrig lär mig! Jag har gjort samma misstag 3 kvällar av 5 den här veckan. 

Idag mår jag inte så bra. Allt känns jobbigt. Jag vill bara stänga av. Jag vill lägga mig ner och gråta tills det inte finns några tårar kvar. Det var länge sedan jag var såhär ostabil som jag har varit de senaste 2 veckorna. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att ändra på det. Mina strategier funkar inte så bra. Jag har testat olika men inget känns bra. Jag får ta och leta fram den där masken igen.

Idag ska jag nog ägna mig åt tidskrävande och monotona saker, som att städa. Och så måste jag handla. När kaffet är slut så är det illa. Måste inhandlas snarast.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback