Family and friends

publicerad den 2011-10-08 kl 23:14:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hmm, länge sedan sist.

Jag har varit lite ostabil de senaste dagarna, och helt enkelt inte orkat skriva ner mina tankar och känslor. Det känns som att de blir mer verkliga om man skriver ner dem. Jag vill helst bara glömma och förneka dem. De gör inget gott! 

Mötet hos Johannes i tisdags gick i alla fall jättebra. Han var väldigt lätt att prata med. Arbetet om tobaksindustrin skickades in i tid i onsdags och redovisningen gjordes igår. Det är väldigt skönt att det är över. Igårkväll kom mina föräldrar och lillebror hit. Jag hade ångest som fasen innan, hur jag skulle kunna få ihop mina två liv. Det gick inte så bra igår. Jag lämnade mamma, pappa & lillebror uppe i Kavaljer och gick ner till mina vänner vid nio. Det hade jag väldigt dåligt samvete för sen. Men det blev för mycket, jag kunde inte tänka klart. Dessutom drack jag för mycket så kvällen slutade med att jag låg på golvet uppe i en korridor och bad alla i närheten om att få dö. Pinsamt värre. Men idag var jag, mamma, pappa & lillebror i Göteborg. Vi shoppade vinterjackor till alla utom lillebror. Jag hittade dessutom från Scandinavium till Nordstan! Stolt är jag! När vi kom hem till Ljungskile igen så hade vi en helkväll uppe i Kavaljer som även involverade Anton! Då menar jag min vän Anton. Min lillebror Anton älskade min vän Anton! Dessutom matchade de varandra så fint med jeans och rutiga skjortor. Supersöta pojkar! Vi spelade kort, åt tacos, tittade på TV och jag hade helt enkelt en väldigt mysig kväll. Så det gick bättre att kombinera idag! Det blev massor med resten från middagen så jag & Anton har middag imorgon också. Perfekt med tacos tre gånger på en vecka, haha. Vi fick det i skolan i onsdags också. 

Imorgon blir det annars att umgås med familjen innan de sätter sig i bilen för att åka 50 mil till Sthlm igen. Nästa vecka ska bli extremt rolig, jag ska ha musik hela veckan! Även Victor & Philip i min klass har valt det, så det blir stenkul! 

Nej nu ska jag titta på ett avsnitt Vampire Diaries innan jag går och lägger mig. Vi hörs!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Billinnea
låter ju supermyys! :D <3
2011-10-09 @ 21:25:36
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback