1100

publicerad den 2011-09-18 kl 10:25:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Detta är mitt 1100e inlägg! Herregud så många! 

Gårdagen var otroligt mysig. Men jag har nog aldrig gjort så lite som igår, haha! Ganska så precist efter jag skrev gårdagens inlägg gick jag på uptäcksfärd med Anton och vi hittade värsta vattenfallet! Stencoolt, haha! Vi fortsatte till Ica för att köpa lördagsgodis som två små barn, hihi. Vid halv två gick jag upp till Victor som hade tappat sin plånbok hos Anton kvällen innan och jag hade i uppdrag att ge den till honom. Men där fastnade jag. Hela dagen. Vi började med att titta på Twilight. Sen följde jag med Pixie, Sandie & Fredric till Ica (igen) och köpte lite mat plus grejer till Victor som inte hittade sin ena sko(!) och inte kunde följa med. Så när jag kom tillbaka satte jag mig igen uppe hos Victor i hans extremt sköna fåtölj och så flyttade jag mig inte på många, många timmar! Vi tittade på New Moon, Eclipse, Australia (som är 2 timmar och 45 min!), The Secret Life of Bees plus ett avsnitt av OC. Både somnade under Australia och sov säkert i en timme innan vi vaknade igen och då var klockan efter tolv. Jag somnade igen under The Secret Life of Bees och missade slutet. När jag vaknade igen var det OC som gällde. Men efter tre någon gång gick jag ner till mig och däckade i min säng. Mysig dag helt enkelt!

Om gårdagen var mysig så blir inte den här dagen det. Jag måste verkligen städa innan skolveckan börjar igen, för jag kommer knappast göra det då. Dessutom åker jag ju hem till Tyresö i helgen och då vill jag att det ska vara städat. Inte så kul att komma tillbaka hit om det ligger kläder över hela golvet..

Därför ska jag nu äta upp min frukost, dricka upp mitt kaffe och börja plocka upp kläder. Ha en mysig söndag!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback