Crazy week

publicerad den 2011-09-28 kl 17:20:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,

Sicken vecka det här blir. I måndags hade Sandie & Pixie gjort tårta till mig och Fredric! Både jag & Fredric blev alldeles rörda! Så otroligt gulligt av dem! Det som började som fika utvecklades sedan till öldrickning, som alltid på det här stället! Igår var det friluftsdag med roliga samarbetsövningar och på kvällen var det insparksfest. Vi började högst upp i Hake (huset jag bor i heter det) med förförfest, vidare till Äppelvillan för dansande till livemusik och förfest, och sedan till själva festen nere på Ljungskilegården. Roligaste kvällen på länge! Dock drack jag alldeles för mycket så kvällen slutade med att både jag & Anton spydde innan vi däckade i min säng. Haha, sorgliga människor vi är! Anton verkade dock må ganska bra imorse, vilket inte jag gjorde. Jag låg och spydde hela morgonen. Inte kul! Men trots det tog jag mig iväg på lektionen. Stolt! Det har blivit bättre under dagen och nu mår jag nästan bra igen. Men ingen rast, ingen ro för ikväll är det dags för något som kallas Bohuskväll som tydligen är något bankettliknande. Vi får i alla fall gratis mat och underhållning och det säger man ju inte nej till. Så dit ska jag om 40 min! Jag ser inte fram emot helgen för bästa Anton ska till Belgien tror jag det var för att spela Ultimate Frisbee, och han åker redan imorgon och kommer inte hem förrän tidigast måndag eftermiddag! Inte okej!

Nej nu ska jag försöka tagga till lite här innan jag somnar på tangentbordet.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback