Fnitter fnitter

publicerad den 2011-09-17 kl 11:34:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon!

Som jag misstänkte slutade det med öldrickning igår igen. Men det var väldigt kul! Precis innan jag gick så spelade vi ett ölspel med kort. Låt oss säga att ölen tog slut ganska snabbt efter det, haha. Det härliga med gårdagen var att jag bara blev väldigt glad och fnittrig istället för arg och ledsen som jag har blivit tidigare helger. Kan nog vara för att jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde förra och förrförra helgen. Inget att oroa sig för längre! Bortsett från att jag saknar min familj och mina vänner där hemma så mycket att det gör ont ibland. Det blir bara värre och värre! Bara för att jag vet att om en vecka så är jag hemma i Tyresö med dem igen. Men jag ska verkligen försöka att inte tänka så mycket på det den här veckan och verkligen koncentrera mig på skolarbetet. 

På tal om att koncentrera sig på saker så måste jag också koncentrera mig på att städa mitt väldigt stökiga rum! Klädhögen har växt sig enormt stor och jag måste dammsuga.. Trevligt lördagsfördriv! Hehe..

Talk to you laaater!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback