Första från Ljungskile

publicerad den 2011-09-09 kl 19:18:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,


Det var ett tag sedan. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu. Jag har varit i Ljungskile i snart 2 veckor, och under dem 2 veckorna har jag både mått som bäst och sämst någonsin i mitt liv. Det ni. Snacka om berg- ochdalbana. Det finns i alla fall extremt goa människor här som kommer göra det värt allt annat. Det känns som att jag har fått en hel drös med storebrorsor som tar hand om mig! Synd bara att i stort sett alla har åkt hem över helgen. Vi hade inga lektioner idag så många åkte hem redan igår. Jag ville väl egentligen också åka hem men bestämde mig för att det var bättre att stanna kvar.

Jag saknar alla hemma i Tyresö/Stockholm mycket nu. Det är 2 veckor kvar tills jag ska åka hem, och det känns långt. Och andra sidan har de här 2 veckorna som jag har varit här gått väldigt fort, samtidigt som det känns som att jag har varit här i flera månader. Skumt.

Nu blir det film för min del. Tidig kväll.

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback