It's my birthday!

publicerad den 2011-09-22 kl 23:07:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!

Jag har haft en superbra dag! Aldrig förr har så många sjungit för mig! Telefonen har ringt stup i kvarten och vännerna här har varit underbara, som vanligt! Vi var nere på en av pizzeriorna och Lenjohn bjöd mig på pizza! Jag har världens goaste vänner! Och Nea hade skickat ett otroligt fint kort plus ett halsband och örhänge som hon hade gjort själv! Superfint! Men även om jag har haft en superbra födelsedag så är det svårt att fokusera på annat än att jag ska åka till Sthlm imorgon! Och jag fick höra av mamma att min bror ska vara hemma i helgen också! Det gjorde mig gladare än något annat på hela dagen! Nu märkte jag att jag har skrivit utropstecken efter näst intill varje mening i hela detta inlägg. Inte okej.

Imorgon är det bokmässan i Göteborg som gäller. Jag ska åka med Robban dit, skönt att vi åker bil! Speciellt i och med att jag har resväska med mig. Sedan har jag några timmar innan bussen går som jag ska spendera med Anton. Han ska få visa mig lite av Göteborg! Sen väntar en 7 timmar lång bussresa. Jippi! Haha..

Nu ska jag gå och lägga mig, och jag kommer nog inte blogga något på hela helgen. Jag vill spendera tid med familjen och vännerna, inte sitta vid datorn! Men jag är tillbaka igen på måndag!

Ha en superbra helg! Det ska jag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback