Härliga torsdag!

publicerad den 2011-09-15 kl 17:29:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej!

Vilken härlig dag det har varit! Solen sken hela dagen samtidigt som det börjar bli kallare. Skönt! Jag har bara haft behörighetsämnen idag. Svenska B, Engelska B och Matte B. Det var faktiskt riktigt kul! Torsdagar blir mina nya favoritdagar! Dessutom hade vi mycket längre raster än vad vi har alla andra dagar. Men fredagar blir nog ganska bra de också. Jag slutar halv ett! Men i alla fall, efter vi hade slutat åkte jag, Carro, Sandie & Fredric till Uddevalla för att gå på Systemet. Inte jag & Fredric då, vi fick stanna utanför. Men nu har jag några öl till helgen! 

Planerna för kvällen är att skypa med familjen, plugga inför redovisningen imorgon, börja läsa boken till engelskan och sedan titta på Robinson! Igår tittade jag faktiskt på Bonde söker fru med ett par klasskompisar! Jag har aldrig tittat på det förut, och jag måste säga att det var fruktansvärt pinsamt. Men kul!

Nu ska jag laga mat med Sandie!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback